20 Ekim 2016 Perşembe

EBRU HOCA'DAN KARBOHİDRAT II PRATİĞİYLE İLGİLİ NOT!

Değerli arkadaşlar,

25.Ekim 2016 tarihinde sizlerle Karbonhidratlar II Pratiği’nde birlikte olacağız.

Bu pratikte gerçekleştireceğimiz deneylere ve gözlemlere ilişkin materyallere bloğumuzdan ulaşabilirsiniz.

Pratiğe, bu materyalleri ve teorik olarak konuya ilişkin yaptığımız derslere göz atıp gelmenizi istiyoruz.

Pratiğe gelirken “Pratik föyü”nün ve yine blogda bulabileceğiniz “Kendimizi Sınayalım” çalışmasının çıktılarını yanınızda getirmeyi unutmayınız.

Eğlenceli ve verimli bir pratik geçirmenizi diliyorum : )

Sevgilerimle

Ebru Sezer

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam, merhabalar... 24 Ekim 2016 günü gerçekleştireceğimiz Karbonhidratlar-I Pratiği ile ilgili dökümanların siteye yüklenmesini gerçekleştirecek misiniz? Aynı zamanda I ve II konu ayrımını nasıl gerçekleştirebiliriz? Teşekkürler şimdiden...

Adsız dedi ki...

Hocam, merhabalar... Pazartesi günkü Karbonhidratlar-I pratiğinde tam olarak hangi deneylerden sorumlu olduğumuz hakkında bilgi verebilme şansınız var mı?

Adsız dedi ki...

hocam merhaba, ebru hocanın karbonhidratlar 2 deneyleri sayfasını 2 gündür açamıyorum. diğer tüm deneylere pratiklere girebiliyorum. 2 bilgisayardan denedim ama yine de ulaşamadım. eğer sorun bende değilse sayfanın açılması için en kısa sürede yardımcı olur musunuz

Adsiz dedi ki...

merhaba hocam.bizim elimizde karbonhidrat ders slaytlari yok nasil ulasabiliriz slaytlara yardimci olabilir misiniz

Adsiz dedi ki...

merhaba hocam.bizim elimizde karbonhidrat ders slaytlari yok nasil ulasabiliriz slaytlara yardimci olabilir misiniz

Adsız dedi ki...

hocam karbonhidratlar 1 pratiğiyle ilgili pratiğimiz yok acaba Ebru hocadan rica edip yarına kadar bloğa koyabilir misiniz?

Adsız dedi ki...

Hocam merhaba bu pratik föyü ve kendimizi sınayalım kısmını nerden bulabiliriz? Ben bulamadım da.

Ferhan Sağın dedi ki...

Sevgili arkadaşlar,
Mesajlarınızı biraz geç yanıtlıyorum, kusura bakmayın... Bu hafta izinliydim.
Ebru hoca'nın ya da diğer hocaların derslerini ve notlarını ancak onlar izin verirse bloga koyabiliyorum. Şu ana kadar bana iletmedikleri için koyamamıştım, ama kendilerine e-mail atın hemen, notlarını bana gönderirlerse hemen koyarım.
Sevgiler, BAS'ta başarılar
Ferhan Sağın

Yorum Gönder