20 Eylül 2010 Pazartesi

BLOGDAN NASIL YARARLANACAKSINIZ?

Sevgili öğrencilerimiz,

Ege Tıp'a hoşgeldiniz!

2009-2010 eğitim yılında uygulamaya koyduğumuz biyokimya blogu, öğrencilerimiz arasında oldukça beğenildi.

2016-2017 eğitim yılında da blogu etkin bir eğitim ve iletişim ortamı olarak sürdürmeye devam ediyoruz.

Bu blogu takip ederek; biyokimya dersleriyle ve pratik uygulamalarla ilgili bilgileri edinebilir, duyuru ve ders notlarını alabilir, uygulamada hangi deneyleri yapacağınızı öğrenebilir, böylece uygulamaya hazırlıklı gelebilirsiniz.

Blog aracılığıyla - belki yüzyüze bizlere sormaya çekindiğiniz sorularınızı da iletebilirsiniz :-)

Ayrıca uygulamalardan alacağınız notları blogda her ay ilan ettiğimizi de duymuşsunuzdur.

Sonuç olarak blogu düzenli takip etmeniz için oldukça çok neden var!!!
  • Derslerle ve pratiklerle ilgili son gelişmeleri sağ kolondaki "DUYURULAR" bölümünden izleyin.
  • Sağ kolondaki "LABORATUVAR UYGULAMA DOKÜMANLARI" bölümünden pratikle ilişkili dokümanları uygulamaya gelmeden önce mutlaka okuyun.
  • Pratikle ilgili soru ve yorumlarınızı, o pratiğe ait yönlendirmenin sonundaki "yorum" seçeneğini kullanarak bize iletebilirsiniz. Sorularınızı ilgili öğretim üyemiz en kısa sürede yanıtlayacaktır.
  • Bu siteyi sizlere daha yararlı olacak şekilde geliştirebilmemiz için lütfen siteyle ilgili görüşlerinizi -önerilerinizi / sitede görmek istediklerinizi bize (ferhan.sagin@ege.edu.tr) iletin.
Teşekkürler, sevgilerimizle

Tıbbi Biyokimya Öğretim Üyeleri adına Prof. Dr. Ferhan G. Sağın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder